Vigilia Vigilia II Amice

the ships below are currently active in inland navigation

  • Vigilia freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    359 cm Draft:
    3938 tons Tonnage:
  • Vigilia II freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    361 cm Draft:
    3935 tons Tonnage:
  • Amice freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    359 cm Draft:
    3938 tons Tonnage:
Ship tracker
Click on the name of the ship to see it's current position. This function is not available for all rivers.
Vigilia    |    Vigilia II    |    Amice

About Vigilia Shipping BV

Vigilia II
In 2004 we started a sole proprietorship. The Vigilia, back then still 110 meters by 10.50 meters width and 2508 tons in size. Soon the challenge became bigger and we bought our first ship (135 meters by 11.45 meters width and 3935 tons). This ship is currently active under the name Vigilia II (2). Our current ship (Vigilia) was built in China (2007) and the final preperations were done by Dolderman Dordrecht (2008). Both ships are equiped with hatches so they can be deployed in every situation. more
Tweets Vigilia Shipping - Dutch
Inland navigation news - Dutch

De haven van Tokio schrapt voor de komende vijf jaar, tot 31 mei 2026, de havengelden voor schepen die varen op LNG of waterstof. De verwachting is dat de havens van Yokohama en Kawasaki zich bij het initiatief zullen aansluiten. Japan wil op deze manier van Tokio en Yokohama de grootste LNG bunker-hubs ter wereld...

The post Tokio schrapt havengelden voor LNG en waterstof first appeared on Schuttevaer.   lees verder...

Het zal misschien wel eens zijn opgevallen zijn dat er, behalve metaalkleurige, ook zwarte bouten en moeren te koop zijn. Hoe komen deze onderdelen aan hun kleur en waarom nemen fabrikanten de moeite om hun ijzerwaren zwart te maken? Het antwoord is niet eenvoudig te geven, omdat er verschillende methodes bestaan om metaal zwart te...

The post Als het werkt: Zwart ijzer en staal first appeared on Schuttevaer.   lees verder...

Zou aan boord invriezen van de scholvangst voordelig zijn? De pelagische trawlervloot laat al tientallen jaren zien dat invriezen op zee succesvol is. Sommige ingewijden in de kottersector vinden het de moeite waard over deze vraag na te denken. Zeegevroren vis kwalitatief beter dan verse vis In de pelagische sector gaat het om giga-bestanden. Van...

The post Brainstormen over schol invriezen op zee first appeared on Schuttevaer.   lees verder...
Latest measured water levels
measure point
km
water level
RETHEM
34,22
146 cm
KONSTANZ
0
312 cm
ERLAU
2214,51
734 cm
DÖMITZ
504,725
178 cm
DETERSHAGEN
326,83
301 cm
EMSHÖRN
74,32
595 cm
OBERNAU
92,385
101 cm
BAMBERG
7,31
250 cm
LUEBBECKE
80,092
50,32 cm
COCHEM
51,6
246 cm
KONSTANZ-RHEIN
0,475
299 cm
MAINZ
498,27
231 cm