Vigilia Vigilia II Amice

the ships below are currently active in inland navigation

  • Vigilia freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    359 cm Draft:
    3938 tons Tonnage:
  • Vigilia II freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    361 cm Draft:
    3935 tons Tonnage:
  • Amice freighter
    13492 cm Length:
    1145 cm Width:
    359 cm Draft:
    3938 tons Tonnage:
Ship tracker
Click on the name of the ship to see it's current position. This function is not available for all rivers.
Vigilia    |    Vigilia II    |    Amice

About Vigilia Shipping BV

Vigilia II
In 2004 we started a sole proprietorship. The Vigilia, back then still 110 meters by 10.50 meters width and 2508 tons in size. Soon the challenge became bigger and we bought our first ship (135 meters by 11.45 meters width and 3935 tons). This ship is currently active under the name Vigilia II (2). Our current ship (Vigilia) was built in China (2007) and the final preperations were done by Dolderman Dordrecht (2008). Both ships are equiped with hatches so they can be deployed in every situation. more
Tweets Vigilia Shipping - Dutch
Inland navigation news - Dutch

Tony Castro Yacht Design heeft het nieuwe superjacht Lassel ontworpen voor de Simply Custom-collectie van Oceanco. Ze is vernoemd naar Richard Lassels, een reizende verslaggever uit de 17e eeuw. Castro verwijst daarmee naar de historische Grand Tour, vrij vertaald de reis van je leven. Dat laatste is geen straf op een hedendaags superjacht van 80...

The post Oceanco voegt superjacht Lassel toe aan Simply Custom-collectie first appeared on Schuttevaer.nl.   lees verder...

De garnalenkotter KG-18 Ladebomado is na driekwart eeuw trouwe dienst geëindigd bij sloperij Treffers in Haarlem. De KG-18 kwam in mei 1950 in de vaart als UK-44 Hendrik. Scheepswerf en Motorenfabriek Fa. S. Seijmonsbergen in Amsterdam bouwde de 19 meter lange kotter voor A. Post uit Urk. Tot 1964 heeft Post ermee gevist. In dat...

The post 75 jaar oude garnalenkotter KG-18 naar de sloop first appeared on Schuttevaer.nl.   lees verder...

Het voor de kust van Canada gestrande schip MSC Baltic III kan niet meer losgetrokken worden. Dat stelt de Canadese kustwacht. De Kustwacht is beducht voor olie of diesel die uit het gestrande schip zou kunnen lekken. Een schip is niet gemaakt om op vaste bodem te liggen. Flows zocht uit hoe groot de kans...

The post Schade aan MSC Baltic III neemt toe: lostrekken niet meer mogelijk first appeared on Schuttevaer.nl.   lees verder...
Latest measured water levels
measure point
km
water level
RETHEM
82,32
209 cm
KONSTANZ
0
307 cm
ERLAU
2214,5
740 cm
DÖMITZ
504,7
-26 cm
DETERSHAGEN
326,83
299 cm
EMSHÖRN
74,32
487 cm
OBERNAU
92,385
102 cm
BAMBERG
7,31
256 cm
COCHEM
51,6
266 cm
DÖMITZ OP
1
130 cm
DÖMITZ UP
0,9
151 cm
KONSTANZ-RHEIN
0,475
294 cm
MAINZ
498,27
280 cm